Veelgestelde vragen

Geplaatst door Yeliz Guleryuz op

Bestellen

Zijn alle artikelen altijd op voorraad?

In principe zijn alle artikelen direct uit voorraad leverbaar! Vanwege het feit dat we ook veel ''handmade'' artikelen hebben kan het zijn dat de voorraad niet altijd direct bijgevuld kan worden. Dit staat echter wel altijd bij het artikel met een (verwachte) levertijd! 

Is er een minimum orderbedrag?

Nee, wij hanteren geen minimum orderbedrag! 

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDEAL, Mister Cash, Sofort, MasterCard, VISA en Klarna (achteraf betalen)

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct verwerkt wanneer je van ons een e-mail met de orderbevestiging hebt ontvangen.

Hebben jullie ook een winkel?

Wij hebben helaas geen winkel. Online kun je 24/7 shoppen! 

Hoe kies ik de juiste maat? 

Doordat de meeste kleding handgemaakt is maken wij gebruik van een leeftijd maattabel. Bij ieder artikel staat een referentie maat. Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op zodat we samen kunnen kijken welke maat je het beste kunt nemen. 

Verzendingen

Wat kost de verzending?
Bij bestellingen boven de EUR 45,- berekenen wij géén verzendkosten.

Brievenbuspost kost EUR 4,- en pakketpost kost EUR 6,- 

Het versturen van BIBS speentjes kost EUR 1,85! 

Hoelang duurt de verzending?
Je bestelling wordt binnen 1-3 werkdagen verzonden. Heeft jouw bestelling spoed? Neem dan contact met ons op via info@lilieskids.nl en we kijken samen wat we kunnen doen. 

Is verzenden naar België, Duitsland of Frankrijk mogelijk? 
Ja, dit is geen enkel probleem.

Waarmee mijn bestelling verzonden?
Wij werken samen met MyParcel (PostNL) 

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
Wanneer je bestelling via de pakketservice wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan binnen 1-3 werkdagen je geld terug. De kosten voor het retourneren van je order zijn voor eigen rekening, net zoals de verzendkosten die je hebt betaald bij je bestelling.

Je kunt je retour aanmelden door een mail te sturen naar info@lilieskids.nl voor retourinstructies. 

Wanneer wordt mijn retour niet geaccepteerd?

- Indien het product is gedragen/gebruikt en/of gewassen is;

- Speentjes en bijtringen 

- Het product moet in een onbeschadigde en originele verpakking (zak of doos) worden geretourneerd. (labels behoren hier ook bij).

Overige vragen…

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag naar info@lilieskids.nl. 

Wij beantwoorden elke vraag binnen 24 uur!

 

 


Deel dit bericht


x